Diegimas ir konfigūravimas
„Wise2Sync“ siūlo diegimo ir konfigūravimo paslaugą, kuri užtikrina efektyvų duomenų sinchronizavimą iš kelių duomenų šaltinių į įvairias platformas. Visa tai apima nemokamą susipažinimo skambutį, „Wise2Sync“ paskyros paruošimą, produktų informacijos atsisiuntimą iš tiekėjų ir jūsų pardavimo kanalo (pvz., el. prekybos platformos) susiejimą su „Wise2Sync“.
Į paslaugą įtraukti mokymai nuotoliniu būdu, skirti aptarti integravimo procesą, supažindinti su sistemos funkcijomis ir atsakyti į visus klausimus. Proceso trukmė iki 10 darbo dienų, kurių metu suteiksime visą reikalingą pagalbą, kad integracijos procesas būtų sklandus.
Kodėl ši paslauga yra reikalinga?
Mūsų pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad „Wise2Sync“ efektyviai išspręstų produktų informacijos importo ar exporto problemas ir kad integracija būtų atliekama optimaliausiu būdu. Mūsų sistema sprendžia sudėtingą užduotį, sinchronizuodama duomenis iš kelių informacijos šaltinių į įvairius e-komercijos kanalus. Siekiame tai padaryti teisingai ir, svarbiausia, užtikrinti, kad suprastumėte, kaip geriausiai išnaudoti Wise2Sync funkcijas ir kaip veikia jūsų integracija. Jūs ne tik perkate iš mūsų modulį, bet ir integravimo paslaugą.
Tikime, kad jūsų poreikių supratimas ir teisinga kryptis nuo pat pradžių yra ilgalaikės sėkmės ir verslo augimo pagrindas.
Procesas
Prieš pradedant naudotis mūsų sistema siūlome nemokamą „Susipažinimo skambutį“. Šio skambučio metu mes įsigilinsime į jūsų atvejį ir poreikius, kad pradžia su „Wise2Sync“ būtų kuo sklandesnė. Tai taip pat turėsite galimybę suprasti mūsų sistemą, ko galite tikėtis iš mūsų, atsakysime į visus jums rūpimus klausimus.
Atsižvelgiant į jūsų integracijos pobūdį, pateikiame informaciją, kurios galime paprašyti prieš tęsdami konfiguraciją:
- Prieiga prie tiekėjų produktų informacijos šaltinių. Tai labai svarbu, jei planuojate sinchronizuoti tiekėjų produktus. Jie pateiks jums nuorodas į XML, CSV ar JSON informacijos failus, API raktus ar kitą autentifikavimo informaciją.
- Prieiga prie jūsų elektroninės parduotuvės. Jei planuojate naudoti „WordPress“, „Magento“ ar bet kurią kitą savarankiškai sukurtą el. prekybos parduotuvę, mums reikės prieigos prie administratoriaus aplinkos.
- Prieiga prie serverio. Kai kuriems mūsų jungties įskiepiams (pvz., Magento, WordPress, PrestaShop ir kt.) reikalinga atskira CRON komanda, kad importavimo / eksportavimo užduotis būtų vykdoma asinchroniškai.
Kai turėsime visą reikiamą informaciją ir prieigas, pradėsime nuo veikiančio koncepto paruošimo. Tai darome siekdami parodyti ir patvirtinti, kad integracija veikia pvz., sinchronizuojame 10–20 produktų.
Tai apima tokius veiksmus kaip:
- Įkeliame visus produktų duomenis iš tiekėjų į jūsų Wise2Sync paskyrą.
- Sumapiname pagrindinius atributus: kaina, likučiai, EAN, SKU, prekės pavadinimas, prekės aprašymas, nuotraukos ir kt.
- Nustatome antkainių taisykles, eksporto profilius, filtrus ir pan.
- Jei reikės, įdiegsime ir sukonfigūruosime Wise2Sync Connector įskiepį jūsų parduotuvėje.
Kai visa tai atliksime, suplanuosime su jumis mokymus naudojant vaizdo skambutį. Jų metu mes:
- Paaiškinsime, kaip veikia jūsų integracija.
- Išbandysime visas funkcijas kartu ir atliksime reikiamus pakeitimus, kad tai atitiktų jūsų poreikius.
- Nurodysime tolesnius veiksmus, kuriuos galite atlikti.
- Klausimų ir atsakymų dalis yra skirta atsakyti į jūsų klausimus. Norime įsitikinti ir užtikrinti, kad suprantate, kaip naudotis Wise2Sync funkcijomis ir žinote kaip veikia jūsų integracija.
Mes padarysime viską, kad:
- Būtumėte tinkamai susipažinęs su integracijos procesu.
- Mokėtumėte savarankiškai naudotis Wise2Sync funkcijomis ir galėtumėte atlikti šiuos veiksmus, pvz., keisti produktų filtrus ar uždėti antkainius.
DUK
Kas nutiks, jei nenorėsiu suteikti prieigos prie savo parduotuvės/serverio?
Jei nenorite suteikti mums prieigos prie savo parduotuvės ar serverio, suprantama. Pateiksime reikiamas instrukcijas, kad užduotis atliktumėte jūs arba jūsų pasirinktas specialistas. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad bus reikalingos tam tikros techninės žinios, o tai gali turėti įtakos galutiniam rezultatui.
Kiek užtrunka diegimas ir konfigūravimas?
Pagrindinis diegimas gali užtrukti iki dešimties darbo dienų, darant prielaidą, kad turime visus reikiamus duomenis. Kai tai bus baigta, surengsime mokymus, kad peržiūrėtume kartu kas buvo atlikta, atsakytume į jūsų klausimus, bei parodytume kaip ateityje naudotis sistema savarankiškai.
Kas atsitiks, jeigu man nepakaks vieno vaizdo skambučio ir toliau negalėsiu savarankiškai naudoti „Wise2Sync“?
Galime suplanuoti keletą mokomųjų skambučių, kurių bendra trukmė yra iki 3 valandų, kad atsakytume į jūsų klausimus ir pateiktume patarimus.
Ar gausiu pagalbą, jei kažkas neveikia arba susiduriu su sunkumais naudojant Wise2Sync?
Žinoma! Mūsų palaikymo komanda yra visada pasirengusi jums padėti, jei rasite kokių nors klaidų, pastebėsite, kad produkto informacija yra pasenusi arba turite klausimų kaip naudoti įvairias Wise2Sync funkcijas. Mes padėsime jums, kaip pasiektumėte savo tikslus ir papildytumėte savo parduotuvės prekių asortimentą.